onsdag 11. november 2009

Googlekart og Google hjemmeside.

Har lest og sett på Google kart, og dette er gjør det lett og finne steder hvor det enn er i verden. Veibeskrivelser og terrengkart også. Er noe som jeg kommer til å bruke i framtiden.

Ang. Googlehjemmeside har jeg sett på, men ikke laget noen side. Men skjønner hva dette går ut på
Har en Facebookside fra før, bruker den ikke så ofte, riktignok.

Har laget en Myspaceside, den vil jeg bruke noe. (myspase.com/rh6470)

På Twitter har jeg også laget en konto, men om jeg kommer til å bruke den, tror jeg ikke blir noe særlig.( twitter rh6470).

Skype vet jeg hvordan virker, hadde det en periode, men da forrige pc kratsjet har jeg ikke hatt dette. Av de jeg har kontakt med nå, er det ingen som har skype, men blir det aktuellt oppretter jeg det igjen.

1 kommentar:

  1. Hei! Kurset er nesten godkjent, bare skriv et par linjer om Flickr, så er du i mål!

    SvarSlett